perjantai 13. marraskuuta 2015

Uusia vuokia

Mulla on tästa vuoasta sellainen normaali versio ja halusin myös tuollaisen pienemmän. Voi tehdä ihan minikakun tai laittaa tehdä pienen tornin isomman kakun päälle. Olin tätä katsellut Lidlissä jo joskus aikaisemminkin muttei ole tullut ostettua. Nyt sitten viimein lähti mukaan, kun niitä oli taas Lidliin tullut.
Silikonisia vuokia minulla on jonkun verran, kun olen saanut niitä miehen äidiltä lahjaksi. Tämän ostin itse, kun olen miettinyt kakun tai piirakan tekemistä. Jos tiedät kaupan valmispohjat, nehän on samantyylisiä kuin mitä tällä tulee. Mielestäni siinä pohjassa on ihan kiva muoto, mutta olen halunnut tehdä kakun itse. Mulla on myös Iloleipureiden vastaava vuoka.

Voisin joku päivä esitellä myös muita vuokia.

tags: leivonta, Lidl, joululeivonnaiset, joululeivonta, leivonnaiset, kakkuvuoka, piirakkavuoka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti