lauantai 5. maaliskuuta 2016

Joulun tuoksuista suihkugeeliä

Jardins de Noël en Scandinavie de Yves Rocher, christmas spice shower gel

Mä löysin yhdestä kaapista tällaisen Yves Rocherin jouluisen suihkugeelin. En muista yhtään mistä olen tuon hankkinut vai olenko saanut joskus lahjaksi. Jotenkin on sellainen mielikuva, että oon saattanut sen joskus joululahjaksi saada, muttei ole tullut käytettyä. Saa nähdä jos tämän käyttää nyt tai sitten säästän ensi jouluksi. Oon varmaan tätä pantannut tuolla kaapissa juurikin sen takia, kun se on hajustettua. Nyt olen kylläkin välillä käyttänyt jotain hajustettujakin suihkusaippuoita joten eiköhän suihkugeelikin tämäkin mene.

Tuoksuva Suihku- ja kylpyvaahto, tuoksu piparkakku. Hieman tuoksuttelin tuota ja ei se minusta juurikaan piparkakulle tuoksunut ja tuoksu ei välttämättä ole tuossa minun juttuni, mutta kyllä aion joka tapauksessa käyttää tuon. Siitä on jo useampi vuosi, kun olen tuon lahjaksi saanut, en edes kirjoittanut vielä joulujuttuja blogeihini silloin.
Jardins - Puutarhat
Noël - Joulu

tags: Yves Rocher joulu, Yves Rocher christmas, Yves Rocher Noël, Yves Rocher Jul, kosmetiikka, cosmetic, shower, showers, kylpy, suihku, bath, bathroom, kylpyhuone, suihkugeeli, showergel, shower gel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti