keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Suosittele kirpputoria


Mähän välillä kirjoittelen tänne mitä olen löytänyt kirpparilta ja välillä tulee keväisinkin laitettua jouluostoksia. Tai keväisin ei välttämättä tule joulukoristeita niinkään osteltua ellen löydä oikeasti jotain sellaista mitä olen etsinyt. Esimerkiksi viime keväänä löysin muutamia sinisiä joulupalloja jotka minulla oli ollut hakusessa.

Myös joululehtiä löysin viime keväänä todella paljon, mutta niitäkään en ole tänä vuonna vielä juuri hankkinut. En ole niitä edes kirpparilla juurikaan nähnyt. Muutamissa lehdissä on ollut jouluaiheisia juttuja, mutta osa lehdistä o n ollut mielestäni kalliita ja huonossa kunnossa.

Tykkäisin käydä enemmänkin kirppareilla, mutta täällä ei juuri ole. Ja olisi kiva käydä vaikka eri paikkakuntien kirpputoreja kiertämässä.

Olisiko teillä suositella kirpputoria vaikka paikkakunnalla missä asutte tai jossain muualla missä olette kirppareilla käyneet?

tags: kirppari, kirpparit, kirpputori, flea market, 2hand, second hand, suosittele, saa suositella

2 kommenttia:

  1. Tampereella voisin suositella ainakin Kodin Kakkosta ja Kirpputori Silinteriä. Molemmissa myydään paljon tavaraa ja joululehtiä ja joulutavaraa talvisin olen niistä usein bongannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tampereella mun onkin pitänyt käydä Silinterissä. Jyväskylässä on kans Silinteri, siellä oon käynyt kerran.

      Joskus aikoinaan kävin usein Radiokirppiksellä, edellisestä käynnistä on jo useampi vuosi.

      Poista