maanantai 3. lokakuuta 2016

Jouluisia herkkuja

Joko olette bonganneet tai ostaneet jouluisia elintarvikkeita/herkkuja kaupasta? Itse en ole vielä ostanut, mutta olen bongannut ainakin Julmustia sekä Fazerin Winter edition -suklaita. Niihinkin oli tullu taas yksi uusi maku. Kumpaakin vanhempaa makua olen syönyt, mutta tuota uutta ei ole vielä tullut maistettua.

Uusi Winter edition -suklaa sisältää Jouluisia mausteita, rapeita keksimuruja ja maitosuklaata


Myös Dumlen Gingerbread -suklaita olen nähnyt jo ja tietysti erilaisia piparkakkuja.


Ostatko yleensä jouluisin perinteisiä juttuja vai kiinnostaako sinua myös joulun uutuudet? Itse ainakin tykkään kyllä perinteisistä jutuista, mutta kyllä usein pitää kokeilla myös uutuuksia mitä eteen tulee. Ainakin nuo kaksi edellistä Fazerin Winter edition -suklaalevyä oli minun mieleeni.

2 kommenttia:

  1. Piparkakkuja saa ympäri vuoden ja noiden yllämainittujen karkkien lisäksi olen nähnyt karkkikeppejä ja suklaajoulupukkipusseja. :) Glögiä näin kaupan hyllyllä jo syyskuussa samoin joulukahvia ja teetä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin saa. Tuntuu vaan, että niitä on jouluna tarjolla paljon enemmän ja erilaisia makujakin. Ainakin noita Anna's pipareita on useassa eri maussa. Ja sen lisäksi on ohutta ja paksua piparia.

      Poista