sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Herkku leivonta

Tähän mennessä minulla on kaksi joulun uutuuslehteä, tämä ja sitten se Kaikkien aikojen joulu -lehti. Tämän Herkku leivonta -lehti oli ostettu minulle. Kiva, kun saa joskus tällaisia yllätyksiä. Sama ihminen tilasi minulle joskus Leivotaan -lehteä muutaman numeron.

Herkku leivonta -lehti ei ole minulle kovinkaan tuttu, mutta kiva tutustua myös uusiin lehtiin. Varsinkin tällaiseen jouluiseen numeroon. Eniten kiinnostaa tuo jouluhalko koska sellaista olen halunnut kokeilla tehdä. Monien jouluhalot on näyttäneet niin hienoilta. Joskus olen törmännyt myös juhannushalkoon.

Eniten minulla on joululehtiä jossa on todella monenlaisia juttuja, mutta löytyy myös muutama lehti missä on pelkästään jouluruokia tai -leivonnaisia.

Kummat miellyttää enemmän, perinteiset vai modernit jouluruoat ja -leivonnaiset?

2 kommenttia:

  1. Ehdottomasti perinteiset jouluruoat ovat suosikkeja meillä. :)
    Ihanaa adventtiaikaa!

    VastaaPoista
  2. Joululehdet on ihania. Perinteiset herkut ovat minun juttu. mut tykkään sit tuunata niitä hieman ;)

    VastaaPoista