lauantai 12. marraskuuta 2016

Jouluisia lehtiä

Ostin taas kirpparilta joululehtiä tai lehtiä joissa on jonkun verran juttua joulusta. Näistäkin lehdistä minulla saattaa osa jo olla. Voi olla, että osan laitan eteenpäin. Kaikilla lehdillä oli hintaa 0,20e. Pitäisi oikeasti tutkia nuo minun joululehtilaatikkoni ja katsoa sattuuko siellä olemaan samoja lehtiä. Tai tiedän, että joitain lehtiä voi olla jopa 2-3 kappaleena. Olen välillä ostanut joululehtipinoja joista ei ole nähnyt kunnolla mitä lehtiä kasa sisältää.

Yleensä ostelen kaupasta vain joululehtiä, mutta kirpparilta olen ostanut myös lehtiä joissa on joku joulujuttu. Vielä en ole kaupasta joululehtiä ostanut, mutta eilenkin kävin vähän tutkimassa lehtihyllyä.

Kodin kuvalehti 23/2014
Olen varma, että tämä lehti minulla on jo entuudestaan.
Kodin kuvalehti 24/2015
Ihanan jouluinen kansi. En muista, että tätä lehteä minulla olisi.
Kodin kuvalehti 22/2014
Kotivinkki 24/2015
Tämäkin lehti minulla muistaakseni on. Yleensä en edes ostele joululehtiä jos ne minulla jo on, mutta silti niitä on kertynyt muutamia samojakin.

1 kommentti:

  1. Meiltä löytyy kaikki nuo jouluiset Kodin kuvalehdet. Johtuu varmaan siintä, että on tullut tilattuna meille. Kodin kuvalehdessä on usein ihanat kannet jotka houkuttelevat kurkkaamaan sisäsivuille. :)

    VastaaPoista