lauantai 5. marraskuuta 2016

Sinisiä joulupalloja


Kävin muutama päivä sitten kirpparilla ja löysin sinisiä joulupalloja. Itse tykkään mattapintaisista enemmän ja onneksi niitäkin löytyi. Oon monesti täällä valitellut kuinka en oo löytänyt kaupoista sinisiä joulupalloja eikä niitä ole oikein kirppariltakaan löytynyt. Välillä oon löytänyt niitä vasta joulun jälkeen. Ja tietenkään ei löydy aina noita tietynlaisia eli mattapintaisia. Nykyään mulla on niitä jonkun verran ja myös eri kokoisia.

Viime vuonna taisin löytää Tuurista sinisiä joulupalloja ja ehkä pitäisi vielä tämän vuoden puolella tehdä reissu Tuuriin. Tuurissa kävin viimeksi syyskuussa. Myös eri sekatavarakauppoja olisi kiva kiertää pitkästä aikaa. Ne on aina vähän sellainen villikortti mitä niistä löytyy. Nykyään en hirveästi osta joulukoristeita kaupasta koska minulla on niitä jo melko paljon ja kirpparilta löytyy toisinaan kivoja. Toki voisin ostaa jos oikeasti jotain kivoja juttuja tulee vastaan.


Lisäksi kasassa oli muutama tähti jotka lähtivät myös mukaan. Noita pallokasoja oli enemmänkin, mutta itse ostin vaan pari tällä kertaa. Jossain pallossa oli lommo, niin en meinannut sellaisia ostaa. Jos sitä viimeinkin saisi tuon valkoisen joulukuusen kasattua ja saisi siihen laitettua sinisiä joulupalloja.

Valkoisen kanssa nyt sopii oikeastaan minkä väriset pallot tahansa, erityisesti sininen, musta tai punainen. Pinkki voisi olla myös kivan värinen.

2 kommenttia:

  1. Kauniita palloja...nyt kun tarkemmin ajattelen, niin enpä ole pahemmin törmännyt sinisiin joulupalloihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niitä taida nykyään olla kovinkaan paljon. Useimmiten punaisia, kultaisia tai hopeisia ja sitten sellaisia värejä mitkä ei ole jouluisia ollenkaan. Tai ei kaikkien mielestä sininenkään ole joulun väri, mutta itse olen tykännyt sinisistä joulupalloista.

      Muita sinisiä olen nähnyt jonkun verran, mutta en noita mattapintaisia joita itse haluaisin eniten.

      Poista