perjantai 3. helmikuuta 2017

Oulun kahvipaahtimon kahvi

Minä kävin ennen joulua yksissä joulumyyjäisissä. Olin vähän ennen joulua käymässä Oulun seudulla ja Kempeleessä sattui olemaan joulumyyjäiset silloin. Kävin siellä sitten äitini kanssa. Kierrettiin kaikki pöydät. Sinne menin oikeastaan yhden tietyn asian takia joka tuli myös ostettuakin. Vähän aikaa piti miettiä minkä sieltä valitsisin.

Menin sinne nimittäin Oulun kahvipaahtimon kahvien takia. Valitsin Colombia kahvia ja pussi sopii hyvin jouluun, kun siinä seikkailee joulupukki. Siellä olisi ollut tarjolla myös muun muassa Yellow Bourbon papukahvia, mutta minulla oli jo niitä papuja sillä hetkellä kotona.

Itse olen tykästynyt jauhamaan itse kahvini ja onhan se vastajauhetta ihan eri makuista kuin valmiiksi jauhettu kahvi.

Tämä kahvi on mielestäni aika vahvaa, mutta kuitenkin hyvää. Itse laitan yleensä maitoa kahviin, mutta olen opetellut maistamaan näitä kahveja myös ilman maitoa. Ainakin tämä oli mustana hyvää, mutta jotenkin maidon kanssa tuli hieman kitkerän makuista. En myöskään tarvitse mitään makeutusaineita vastajauhettuun kahviin.


Tags: Oulu, Oulun kahvipaahtimo, kahvi, papukahvi, kahvinpapu, kahvipapu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti