torstai 2. helmikuuta 2017

Piparkakkumuotit

Olin jotenkin päättänyt, että nyt en osta ainuttakaan piparkakkumuottia, kun minulla oli jo niitä aika paljon. Esimerkiksi jouluna 2015 ostin Lidlistä paketin jossa oli muistaakseni 23 piparkakkumuottia.

Vähän katselin piparkakkumuotteja kyllä kaupassa, mutta olin tullut siihen tulokseen että mulla on niitä tarpeeksi. Tai voi ostaa jos löytää jonkun mielenkiintoisen ja vähän erikoisen.

Tigerissa törmäsin näihin piparkakkumuotteihin ja olisivatko maksaneet euron vai kaksi joten lähti mukaan. Tietty tossa on nuo pari perus muottia eli sydän ja tähti, mutta myös muutama joita minulla ei vielä ollut.

Itse ainakin tykkään, että on monenlaisia piparkakkumuotteja vaikka samaltahan ne piparit silti maistuu, oli ne millaisia tahansa ;). Ja tuo olisi vaikka kiva joulu- tai pikkujoululahja eikä maksanut edes paljoa.

Ostitteko viime vuonna piparkakkumuotteja ja millaisia?

Tags: Tiger, Flying Tiger, piparkakkumuotti, piparkakkumuotit, piparit, piparkakut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti